Fortsätt till huvudinnehåll

Inlägg

Visar inlägg med etiketten Alla Helgon

FREAKY TOONS FRIDAY!!!

Nu är Alla Helgons helg på gång. Som jag alltid säger, ta väl hand om Er själva. Hoppas alla har en skön och skojig helg. Har ni köpt mycket godis nu? Gubben min köpte många kilo detta år. Förra året köpte vi ingenting och då kom hur mycket spöken som helst. Det är typiskt. Vi får se detta år då? Here's my share for my freaky friday!!! Press the photo for a better & freaky look §:-)) All Saints & All Souls Day is here again. Hope everybody take care of themselves as I always reminding you. Enjoy your pleasant, fun & scary week-end & I do hope too, you bought tons of sweets this time. We forgot to buy last year & of course lots of ghost came without goodies from us! Today, hubby bought 3 kgs. change some 20SEK (small domination) just to be sure.