Fortsätt till huvudinnehåll

ME goes CHEEKY on my Freaky Friday (Sorry)

Innan jag glömmer--- Gud! vad glad jag blev när en duktig tjej knackade min dörr (på låtsas) här på bloggen och sa: "Jag har ngnting till dig på min blogg". Genast loggade in hos inne och såg att jag fick denna:
Tusen tack, Lily med denna award! Den känns rolig att ngn uppskattar vad man gör. Ladies, Ni som inte har varit hos Lily's blogg, ha en liten "tour" och där kan Ni hitta mycket inspirationer.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Gud! Hoppas Ni förlåter mig idag! Varför? JAG ÄR ju FRACKT…
Jo, det är ju fredag och det är min "Fräcka Fredag". Även om jag är lite trött pga förkylningen när jag såg dessa bilder har jag tid med att fnittra. Det är verkligen kul när jag så dessa fräcka möbler. Mina kollegor garvade hysterisk när dem kollade mitt inlägg. Dem sa att jag är verkligen en humorist. Hmmm… jo…kanske och hoppas Ni kommer att skratta eller åtminstone ler denna dag. Solenskiner och det är ju fredag, ladies… so let's get party!!!





Holly Molly cowly!!! Hope you forgive me with my cheekiness today on my "Freaky Friday". As you maybe know that I always find some freaky photos for my freaky day although am a bit tired & have a boredom at work. At first am a bit uncertain if I post this photos. I was thinking that maybe you take this seriously but then, it's my freaky day, so I determined to post it, anyway. No hurt feelings, Ladies! This is just for fun. I might be humorist to others but an unhumorist to few. Yup! It's Friday again, Ladies. Hope everybody's in the best of everything wherever you are now. So here they are and Let's get party!!!

**Remember, the materials is purely made of wood** wink...ECO friendly too!!!

ENJOY YOUR DAY TO THE FULLEST!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Nu ska jag lägga mig och hoppas alla får en sovmorgon som jag eftersom jag tänker inte gå upp och jogga utan bara lägga och måna!!!

Am going off to bed now my friends in cyberworld and hope you'll have a long sleep in morning as am thinking to do so myself. I decided not to go for a jogg in the a.m. So, I just stay in bed chilling out. Pls. do!
Photo; Horchow-Cholé

Sen...tänker jag äta en härlig frukost med Er mina damer och bara njuta det goda livet... Vi gor det när vi har tid över. Måsten ska vi glömma denna dag eller åtminstone, en stund!

I was thinking then that we all "ladies in the house" eat a healthy breakfast and just take a day relaxation and enjoy this good life here & now. We have to forget ALL our MUST modes for awhile or a moment, at least
Photo Hotel Paris, Monaco

Go´Natt... Go Nite & Sweet Dreams...

Kommentarer

  1. Ohhh!!! Today is a really freaky Friday!!!
    Thank you for the original photos!! Have a nice weekend my friend, hugs♥♥♥

    SvaraRadera
  2. What a great post..you did a good job in finding all the fun things..I had a good laugh looking at your picks..
    Keeping you in my thoughts, everyday..

    SvaraRadera
  3. Hej goa du:)

    Haha tänk om man hade frukt framme i en sån bröstskål haha
    benen var så roliga så det inte var klokt ju...

    Ja nu ska jag äta smågodis och lägga mig i soffan o njuta.
    Gott med sovmorgon imorgon du:)

    Kramar från mig

    SvaraRadera
  4. Du är härlig :D)))
    Idag är det verkligen Fräcka Fredag!!!!

    Ha en skön helg
    Kram Lily

    SvaraRadera
  5. wow what a great work oray, i kept on laughing, you have an endless fantasy...great blogger you!

    hugs

    SvaraRadera
  6. Du är för härlig, så underbara bilder, är trött idag och skall nanna kudden nu.

    God Natt och sov Gott!

    //annette

    SvaraRadera
  7. Re: Rossel & Annette

    Tack att Ni fick en skratt som forlänger livet.

    Jag trodde Ni tar illa up detta inlägg-

    Ha en skön kväll mina damer. Vi hörs!

    SvaraRadera
  8. Re: Sandra & Rosebud

    Tjihi... am smiling w/ you both ladies that you appreciate my freakness today.

    Hugs!

    SvaraRadera
  9. RE: Lily & LOtta

    Se! ni skrattar där! Hjärlig eller hur? Skratt gör livet lättare.

    Kram på Er båda...

    SvaraRadera
  10. congrats on the award :D
    now that is some freaky friday pictures...but fun too :D

    SvaraRadera
  11. Vill bara knacka på och önska Dej en skön lördagskväll!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam!


    //annette

    SvaraRadera
  12. Vilka fräcka saker! ;)
    Grattis till utmärkelsen.
    Kram.

    SvaraRadera
  13. det sovrummet skulle jag gärna ha...

    SvaraRadera
  14. hahaha,ja det var både snygga och fräcka saker,sååå coola!Tack för att man fick sig ett gott skratt vännen,verkligen annorlunda och fräcka grejer..och användbara dessutom,hihihi.Bra att du har humor,tänk så trist livet skulle bli utan den.*ler*

    Grattis till din fina Award,den är du väl värd.Ha det så gott!

    Kram Maria

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Thank you for your visit and leaving such nice comments. For me, it's a glorious feelings as I am not a familiar blogger of the world. I really am grateful for knowing You all.
Blessings...

P.S.
If you want to send an email, pls send to chie293@gmail.com and not on what is given by default. Thanks

Populära inlägg i den här bloggen

Having a BALL in our Outdoor cozy lounge...

AT LAST!!! Isn't it an easy life when our weather is not that HOT or too COLD ? ***  Det är så underbart liv när vädret tillåter. Absolut man får njuta det ljuva livet i solen. This is the time when I move our lounge outdoor and just loving to pamper it with my simple way and a dash of a chic style (at least) I feel it. *** En härlig dag sån här årstid. Jag flyttade vardagsrummet i uteverandan och den älskar jag. En enkel stil med en liten chic-touch! Here is my new outdoor LOUNGE!!!   Me & GH went for a morning walk (as always)   Preparing for a cozy outdoor lounge... I move the buffé table and gathered my treasures...  I gathered all my pensies in my galvanized tray... Cotton cookie holder from Malta with a St. John's cross My wrought cloche which I wanted to rust but still long way to go...  Mini grill? GH asked! Guess NOT! Don't you like it?   This corner will be a drink corner and ready to serve us... GH cho

Inherited--- A Vintage and Delicate Treasure

A sofisticated to my eyes... When I was young, I know what we had on top of my family's table. I don't really care what kind of treasures we had? I just remember that my grandfather had a very fine china set and unfortunately ended to a wrong greedy grandchildren, my first cousin's wife. Mum inhereted some of the set and as I recall she adored them till her last breath. If I am still living in The Philippines, I would love to keep them by myself. Hopefully, dear sis will adore as Mum does. Then, my new life started when I marry GH and move to Stockholm, Sweden 25 yrs ago. I know my love of kitchen/tables gadgets, i.e. household utensils, deep in my heart. It was already forseen by many of our friends--- my pedantic way and the love of a house to make it a home. I thank you Mum for that. It is true the saying " what we had experienced from our childhood, is what we get when we have our own" ? Well, when GH mother passed away 2 decades ago, GH inherite

The first real Amazing Spring Day...

AT LAST... This is really the first day with a great sunshine! It was just a busy day but we are  HAPPY ...  indeed   So, here was our day... An absolutely fine day... me & GH went for a walk... to see---- Cherry blossoms BlooM to the Max... this is one of the attraction in time like this in Kingsgarden... On the way home, this advertisement from 7-Eleven catches my attention... Then met these witches, LoL* sharing their goodies... that's another way around, huh? Then, when we came home, nothing can stop US... GH fix the gazebo in the mini-house in the garden... And the real witch is busy with her chores! Guess she is ready to party! When you see clothes hanging outdoor? That is really a hot day, :-) I hope you have a great weekend, too. Enjoy and have a blessed Easter Sunday to You All. God Bless Us All... Matthew 6:14-15 "For if you forgive men when they sin against you, your heavenly Father will also for