Fortsätt till huvudinnehåll

Doggy Sunday Fashion

Jag var lite tyst dem senaste dagarna. Jag kände bara att jag är lite för trött efter ekonomi turbulens. IAF, jag är här igen idag och ska dela med Er min "Söndag Mode".

Många av oss älskar djur, därför jag ska visa några fina saker till för våra bästa vän. Vi visar våra hus och vad vi har i dem men vi glömde vår fina älskade husdjur, eller hur? Så, här är mina favo design klädder till dem smått och stora fyrbenta. Om Ni är intresserad med dessa fina och tuffa hundklädder kolla gärna denna länk: Hundklädder






































I was a bit quite this past few days due to some reasons that everybody knows. Anyways, am here again and want to share my funny sunday fashion. We been sharing our fashions & ideas for our homes and what's inside but suddenly I realized that we forgot our best friends, our pets, am I right? So, today I share my fav fashion to them. Everybody loves pets and to give them warm this coming fall & winter, check this out DOGFASHION:

ISN'T IT FASCINATING???



Hope everybody ENJOY the week-end!!! HAVE FUN...
**roger & out**

Kommentarer

  1. Hope all is well..I kept going in your blog and was waiting..Keep me posted, you are always in my thoughts.. The doggie outfits are adorable..Have a happy day.

    SvaraRadera
  2. Ohhhh they`re so sweet!!!!!
    Have a nice Sunday Richie, hugs!

    SvaraRadera
  3. aa vilka fina hundkläder,man skulle ha haft en lite gullig hund som man kunde klä upp lite=) Ha en fin dag. kram på dig

    SvaraRadera
  4. Så fina saker har jag inte köpt ens till mina barn...

    SvaraRadera
  5. RE: Rosebud

    Thanks for always thinking of me. I will keep you inform.

    TY a mill too that you're always coming back in here and leave so nice words for me to keep going.

    hugs!

    SvaraRadera
  6. RE: Sandra

    Yes! & cute too...

    Tnx för dropping by.

    SvaraRadera
  7. RE: Hanneles & Moonlover

    Verkligen fina och hundar är så söta men man måste ska prioritera. Våra barn eller fyrbenta.

    Hmmmm... tack att Ni kunde komma.

    SvaraRadera
  8. Så fina grejor det finns till hundarna, men det skall nog vara en "liten" som man klär på dessa kläder tycker jag, en stor Rottis skulle inte passa i dem;)

    Hoppas det blir lite lugnare på jobbet nu i veckan, eller också smäller det kanske ordentligt i finansvärlden!

    Kramen //annette

    SvaraRadera
  9. Va fina hundkläderna var. Det var coolt med regnrocken och kappan den uppe till höger tycker jag.

    Ja Stina mår lite ok nu på kvällen men hon är väldigt långsam o konstig. Ska ringa veterinären imorgon och fråga.

    ha en bra Måndag på banken el vad du jobbar..

    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilka små sötnosar.
    Må så gott
    kram Anette

    SvaraRadera
  11. Ha ha, vad roligt med hundmode. Gillr skarpt den där afganhunden med luvan :) Ha en bra vecka, kram Katta

    SvaraRadera
  12. hehe...love these doggy outfits! They are all so cute! I think I may need to do some clothes shopping now for my pooch! :D

    SvaraRadera
  13. Godmorgon vännen.
    Men så de spökat ut dessa stackars hundar.
    Jag är nog tvärtom mot de flesta här. Jag tycker inte man ska spöka ut djuren så här. För det är djur, inga människor. Så finns det ju självklart de hundar som inte har päls för att klara en vinter här uppe, men det är nått annat.
    Ha nu en fin dag, hoppas det blir lugnt på ditt jobb.
    Kramen från mig i nabolandet.
    Synne.

    SvaraRadera
  14. Re: Annette & Lotta (mina favo blogtjejer)

    YUP kul att se och gulliga. Jodå! Det finns också till dem stora fyrbenta om Ni bläddrar mer på websidan.

    Tack att Ni kom förbi.

    Lotta,
    Jag skickade en mail till din mailadress för att förklara vad jag jobbar med.

    Kram ladies!

    SvaraRadera
  15. Re: Glitter & Katta
    He he..*fniss
    Visst dem är så söta…

    Hoppas Ni har en kul dag och hela veckan framöver.

    kjams alltid!

    SvaraRadera
  16. Re: Synne

    Jodå min vän… andra vill ha sån prydnad på sina älskade husdjur.
    Jag menar inte att alla ska ha, själv har jag inte ens en vovve.
    Gubbe min är pälsallergiker. Tyvärr!

    Det mesta som bor i storstaden alltid har sån mode. Inte emot den, IAF men jag respekterar din åsikt om hundklädder.

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  17. Dear Chie - hope you are feeling brighter now my friend. Your post brought a big smile to my face, these doggie outfits are so cute!
    Millie ^_^

    SvaraRadera
  18. Oh my - what crazy doggie fashion - so fun!

    SvaraRadera
  19. Hej Chie vännen!

    Vilka små söta vovvar du bjuder på.

    Jag vill önska dej en fortsatt skön vecka.

    Kramar on mas från Irene

    SvaraRadera
  20. Måste tipsa syrran då hon har en liiiiten vovve som alltid fryser !

    ***
    KRAAAM EVA

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Thank you for your visit and leaving such nice comments. For me, it's a glorious feelings as I am not a familiar blogger of the world. I really am grateful for knowing You all.
Blessings...

P.S.
If you want to send an email, pls send to chie293@gmail.com and not on what is given by default. Thanks

Populära inlägg i den här bloggen

Having a BALL in our Outdoor cozy lounge...

AT LAST!!! Isn't it an easy life when our weather is not that HOT or too COLD ? ***  Det är så underbart liv när vädret tillåter. Absolut man får njuta det ljuva livet i solen. This is the time when I move our lounge outdoor and just loving to pamper it with my simple way and a dash of a chic style (at least) I feel it. *** En härlig dag sån här årstid. Jag flyttade vardagsrummet i uteverandan och den älskar jag. En enkel stil med en liten chic-touch! Here is my new outdoor LOUNGE!!!   Me & GH went for a morning walk (as always)   Preparing for a cozy outdoor lounge... I move the buffé table and gathered my treasures...  I gathered all my pensies in my galvanized tray... Cotton cookie holder from Malta with a St. John's cross My wrought cloche which I wanted to rust but still long way to go...  Mini grill? GH asked! Guess NOT! Don't you like it?   This corner will be a drink corner and ready to serve us... GH cho

Inherited--- A Vintage and Delicate Treasure

A sofisticated to my eyes... When I was young, I know what we had on top of my family's table. I don't really care what kind of treasures we had? I just remember that my grandfather had a very fine china set and unfortunately ended to a wrong greedy grandchildren, my first cousin's wife. Mum inhereted some of the set and as I recall she adored them till her last breath. If I am still living in The Philippines, I would love to keep them by myself. Hopefully, dear sis will adore as Mum does. Then, my new life started when I marry GH and move to Stockholm, Sweden 25 yrs ago. I know my love of kitchen/tables gadgets, i.e. household utensils, deep in my heart. It was already forseen by many of our friends--- my pedantic way and the love of a house to make it a home. I thank you Mum for that. It is true the saying " what we had experienced from our childhood, is what we get when we have our own" ? Well, when GH mother passed away 2 decades ago, GH inherite

The first real Amazing Spring Day...

AT LAST... This is really the first day with a great sunshine! It was just a busy day but we are  HAPPY ...  indeed   So, here was our day... An absolutely fine day... me & GH went for a walk... to see---- Cherry blossoms BlooM to the Max... this is one of the attraction in time like this in Kingsgarden... On the way home, this advertisement from 7-Eleven catches my attention... Then met these witches, LoL* sharing their goodies... that's another way around, huh? Then, when we came home, nothing can stop US... GH fix the gazebo in the mini-house in the garden... And the real witch is busy with her chores! Guess she is ready to party! When you see clothes hanging outdoor? That is really a hot day, :-) I hope you have a great weekend, too. Enjoy and have a blessed Easter Sunday to You All. God Bless Us All... Matthew 6:14-15 "For if you forgive men when they sin against you, your heavenly Father will also for