Fortsätt till huvudinnehåll

Sunday Fall Nesting/Höst pyntar/pyssel

Bilder:Photos
*always press the photos if you want to see in a bigger size
1) Window pane
2) My door entrance w/ wreath

Som vanlig vaknade jag ganska tidig.Gick up från sängen och på med mina tränings kläder och tog lite prominex, igen, denna härlig söndag. Det var ganska mysigt med den medeltempen, 14 grader. Jag strosade runt i trakten där jag bor och såg att den är väldigt grönt området kring Älsvjö.Plötsligt, kom i mina tankar att, "idag, ska jag pynta, trots allt, det är ju höst"! Efter min motion, gick jag ut bakom huset och klippte några kvistrar (jag vet faktiskt inte, vad dem heter). Då struntade jag och kolla. Kanske Ni som vet kan vänligen säga till mig vad buskarna heter?
3) Front Entrance
4)
My birdcage in the entrance
5) Vinegar, perfect deco for fall
6) Rainboots
6) Kitchen deco
7) Plumpie perfectly falls nesting stuff


































As usual, I get up early for my daily exercise. Jump up from bed and rushly change my sport attire. It's a kinda cool with our temperature this morning, around 14 degree. I was in my enthusiastic mode and was actually fascinated that my surroundings is so greeny. Suddenly, it came in my mind that today, I'll have to fix my fall nesting day. After awhile, here are the outcome of my little thoughts.

ENJOY YOUR FALL NESTING DAY
HA KUL MED ERA HÖST PYSSEL, ALLIHOPA!

Kommentarer

  1. Hej Chie vännen!

    Du är allt ett litet energiknippe du, jag önskar att jag hade haft hälften av din energi, vi kom inte ur sängen förrän klockan halv 12.

    I dag har jag startat en ny blogg, Bloggromanen, Vi möttes på ICQ, tanken med den är att alla skall kunna vara med att forma romanen, jag har skrivit kapitel 1, och sen är tanken den, att vem som vill kan skriva kapitel 2 i kommentarfunktionen och så väljer jag ut den som jag tycker är bäst och publicerar den, sedan skriver jag kapitel 3 osv TRYCK HÄR så kan du se hur det funkar

    Solvarma kramar från Irene

    SvaraRadera
  2. Halloj där:-)
    Jag har inte en aning om vad din buske med bären heter...men den har fina grenar i alla fall.
    Hoppas att vi kan komma och kika in i erat nya hus innan jul,men det visar sig väl.
    Hälsa till dom andra i familjen:-)
    Ha en bra vecka,själv så ska jag fortsätta med spacklandet och målandet:-)
    Kramar/Birgitta

    SvaraRadera
  3. Oj, vad Du styrt och ställt, så jättevackert Du pyntat inför hösten, blir avundssjuk på Dej;)
    Vet int vad busken heter, men jag skulle gärna vilja ha en egen!

    Ha nu en bra stsrt på veckan, stresssa inte för mycket!

    Kramen //annette

    SvaraRadera
  4. Everything looks so beautiful and happy..the meal looks great..
    We will be heading into fall, as you know.I don't care for winter either..maybe it will be a warm one this year..we can hope..Have a great day..

    SvaraRadera
  5. Hallå där!

    Så kul att du hittade till min blogg och lämnade en kommentar om min "kamin" som jag fyndade på Blocket idag.

    Vi kanske "syns" igen.

    Varma söndagshälsningar!

    SvaraRadera
  6. hej min vän..du har en guld award att hämta hos mej...trevlig kväll..eller nattär det väl snarare nu..hihi

    SvaraRadera
  7. Clap, clap, clap... applauses for Richie that makes sports every mornings!!!!!
    Everything looks great in your home, congrats.
    Have a nice week my friend, hugs♥

    SvaraRadera
  8. Re: Annette
    Man ska va lat ngn gång ibland §:-)
    Men jag tycker att jag blev för lat. Kroppen är inte van med att koppla av.

    Tack att du kom för en titt.
    Kjams!

    Re: Irene
    Jag tror jag passa med din utmanning. Som du vet, mitt svenskandet räcker
    Inte på en svensk roman. Jag måste finslippa språket mer.

    Jag funderar på saken, kanske ska skriva på engelska och du översätter §:-)
    kram

    SvaraRadera
  9. RE: nicolinas boning
    Kul att du kunde hälsa hos oss.
    Nja… jag frågade L och jag fick bara en "vet ej" svar!
    Är det inte nypon elelr rönnbär?

    Min granne vet inte heller (så klar) dem är ganska unga §:-)

    Hälsa tillbaka.

    SvaraRadera
  10. Nice to hear that your winter is warm. Ours can be so cold up to 25 degress below zero.
    Wish I can be away from winter & be in a tropical country as Philippines §:-)

    Have a nice day ahead.
    //chie

    SvaraRadera
  11. RE: s o f

    Absolut, man ska lämna tassarna när man besöker hos ngn.
    Då kan man kallar en som en riktig bloggare. IAF, den lära jag fick höra från mina amerikanska bloggvänner.

    Ha det kul.

    SvaraRadera
  12. RE: classic style in the city

    WOW! En guld award till? Tackar Marie för uppskattning.

    Hoppas du har en skön måndag även om dagen är så grå över storstaden.

    RE: Sandra

    Gracias, mi amiga bonita!!!
    Am trying to get fit before 50 §:-)))

    Kidding aside, I just want to get a good body condition.
    Am not young any longer, so better I start and be active now.

    Thanks for dropping by again & have a nice day.

    SvaraRadera
  13. Afton bäste Chie.
    Så fint du gjort på veranda och trappan. Måste nog göra nått åt min sommarplantering ute med. MEn de är fortfarande så fina. Höll på att säga att din blomma du klippt heter mispel. Men jag är absolut inte säker hehe...
    Vackert blev det ialla fall.
    Ha nu en fin kväll fortfarande.
    Kram på dig.
    Synne.

    SvaraRadera
  14. vad fint det blev...liknar nypon men ändå nåt annat!! Riktigt nice!!! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Thank you for your visit and leaving such nice comments. For me, it's a glorious feelings as I am not a familiar blogger of the world. I really am grateful for knowing You all.
Blessings...

P.S.
If you want to send an email, pls send to chie293@gmail.com and not on what is given by default. Thanks

Populära inlägg i den här bloggen

Having a BALL in our Outdoor cozy lounge...

AT LAST!!! Isn't it an easy life when our weather is not that HOT or too COLD ? ***  Det är så underbart liv när vädret tillåter. Absolut man får njuta det ljuva livet i solen. This is the time when I move our lounge outdoor and just loving to pamper it with my simple way and a dash of a chic style (at least) I feel it. *** En härlig dag sån här årstid. Jag flyttade vardagsrummet i uteverandan och den älskar jag. En enkel stil med en liten chic-touch! Here is my new outdoor LOUNGE!!!   Me & GH went for a morning walk (as always)   Preparing for a cozy outdoor lounge... I move the buffé table and gathered my treasures...  I gathered all my pensies in my galvanized tray... Cotton cookie holder from Malta with a St. John's cross My wrought cloche which I wanted to rust but still long way to go...  Mini grill? GH asked! Guess NOT! Don't you like it?   This corner will be a drink corner and ready to serve us... GH cho

Inherited--- A Vintage and Delicate Treasure

A sofisticated to my eyes... When I was young, I know what we had on top of my family's table. I don't really care what kind of treasures we had? I just remember that my grandfather had a very fine china set and unfortunately ended to a wrong greedy grandchildren, my first cousin's wife. Mum inhereted some of the set and as I recall she adored them till her last breath. If I am still living in The Philippines, I would love to keep them by myself. Hopefully, dear sis will adore as Mum does. Then, my new life started when I marry GH and move to Stockholm, Sweden 25 yrs ago. I know my love of kitchen/tables gadgets, i.e. household utensils, deep in my heart. It was already forseen by many of our friends--- my pedantic way and the love of a house to make it a home. I thank you Mum for that. It is true the saying " what we had experienced from our childhood, is what we get when we have our own" ? Well, when GH mother passed away 2 decades ago, GH inherite

The first real Amazing Spring Day...

AT LAST... This is really the first day with a great sunshine! It was just a busy day but we are  HAPPY ...  indeed   So, here was our day... An absolutely fine day... me & GH went for a walk... to see---- Cherry blossoms BlooM to the Max... this is one of the attraction in time like this in Kingsgarden... On the way home, this advertisement from 7-Eleven catches my attention... Then met these witches, LoL* sharing their goodies... that's another way around, huh? Then, when we came home, nothing can stop US... GH fix the gazebo in the mini-house in the garden... And the real witch is busy with her chores! Guess she is ready to party! When you see clothes hanging outdoor? That is really a hot day, :-) I hope you have a great weekend, too. Enjoy and have a blessed Easter Sunday to You All. God Bless Us All... Matthew 6:14-15 "For if you forgive men when they sin against you, your heavenly Father will also for