Fortsätt till huvudinnehåll

Helgen's återtåg/Week-End's Retreat

Juli månad var verkligen en stressigt månad. Jag känner mig så trött och är verkligen nedstämd. Jag planerade allting inför festen från planering, matlagning och allting. Trots allt, regn festen var lyckad. Så nu, när allting lugnar ner sig, bestämde jag att inte göra ngting hela helgen.
JAG SKA BARA VARA OCH LATAR MIG!!!
After a successive parties this month of July, I feel so exhausted. All the preparations of the party, the plans & settings and so on & so forth. Then, after all the rain ruined it all. Although, the party was wet, but worthwhile. I told my hubby & kids that this w/end, they can't expect nothing from MOI coz:
I JUST WANT TO BE MYSELF & BE LAZY
If you want to find me on my rest day, feel free to visit me here: §:-))
Overlooking the Mediterranian Sea
I sit here when the sun is too hot and just enjoying the wonderful view of the horizon and dream the unreachable dreams.
Both images: J Horton
Om jag känner mig tråkigt och vill bara i någon tyst plats, varsågod och letar på mig bakom i min drömland.
But then if I feel bored and wants to be in a solemn area, just look for me at the backyard & you find me in my dream wonder woodland...
Annars sitter jag bara och njuter utsikten över Mahé havet...
Or just sitting and daydreaming again overlooking the Mahé Ocean...
Sen, vaknar med en skön frukost där gubbe min och barnen fixade så fin!
Then, wake up w/ a wonderful beaky w/c my loveones fix for me §:-)
Och jag går ut i en underbar salong där man kan njuta det fina utsikten och det blåå atmosfär.
And lastly, I go out to the wonderful salon where you can enjoy your early breaky, enjoying the scenery of the blue surroundings. LOVE IT ALL!!!
Ha en underbar helg allihopa och hoppas Ni gör vad jag gör nu. Glöm all MÅSTEN. Vi lever bara en gång därför, vi måste leva livet!!!
Enjoy the week-end ladies and hope you do the same. Forget all the must. We only live once, so LIVE life to the fullest.

*roger & out*

Kommentarer

  1. Hej!
    Tack för din kommentar hos mig, alltid kul med nya besökare. Trevlig sida du har!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Hej Chie vännen!

    Hoppas att du har en skön laaaaat helg.

    Det var någon som sa till mej en gång, "Det finns bara ett måste här i livet, och det är att dö, allt annat är ett val man gör" sant eller osant? det är upp till var och en.

    Solvarma kramar från Irene

    SvaraRadera
  3. RE: Frida

    Tack för titten med! Lika kul när ngn lämnar tassarna efter sig.

    Skål för min latar dag,
    //chie

    SvaraRadera
  4. RE: Irene

    Tack att du kom på min latar dag. NU när du är här så vill jag att du tar en paus med alla måsten du har.

    Sitt ner och ta det lugnt...

    kram min goa vän,
    //chie

    SvaraRadera
  5. halloj!
    här var det många läskande bilder! åh vad jag längtar efte en ny resa!
    tack för besöket hos mig!
    jag njuter av mina töser, men visst blir de stora fort!

    kramar!

    SvaraRadera
  6. Hej och tack för titten hos mig. Vilka härliga bilder. Mat i all oändlighet, mums... ;) Ha det gott. Kram Pirre

    SvaraRadera
  7. RE: Karofina

    Tack att du kom förbi... Hoppas du njöt på all jag har. *Synd inte i verkligheten.

    Ha soå gott

    SvaraRadera
  8. RE: Pirre
    Kul att du hittade mig med!

    *Synd att jag kunde inte bjuda dig på riktig. Hoppas ngn gång...

    SvaraRadera
  9. hello! thank you for visiting my blog! yours is absolutely beautiful too. i love all of your photos,very nice.don't be a stranger. will visit again.

    charmaine

    SvaraRadera
  10. Ja, ibland tycker jag att jag känner som Du beskriver efter att jag laddat inför något speciellt en längre tid, vi kör en joggingtur imorgon så känns det bättre!


    Kram //annette

    SvaraRadera
  11. Re: Anette

    Kul att har ngn med sig och jogga.

    Jag väntar på runt hornet!

    SvaraRadera
  12. Då blir vi två som flåsar;)

    annette

    SvaraRadera
  13. Hej !
    Grattis i efterskott!
    Lejon som jag ser jag *ler*
    Tack för kommentaren på min sida det gör mig glad!

    Ha en skön helg....kram Annica.

    SvaraRadera
  14. I think sitting overlooking the ocean sounds perfect to me...Amanda

    SvaraRadera
  15. Jättefina inredningar och hus du visar. Vill ha det dukade bordet hos mig. Vill du ha vad lasyren heter och NR el bara tips på färg el?
    Har du någon bild där du ska måla?
    Ha en bra dag//Kram lotta

    SvaraRadera
  16. Re: Annica

    Weeee... har en lejonet kompis i cyberrymden! Jag tror att vi har gemensam.

    Tack att du hittade mig med!

    kjams,
    //chie

    SvaraRadera
  17. RE: Lotta

    Jag ska ta bilder den som behöver uppfräschninh och skickar till dig.

    Jag är glad att hitta dig och verkligen ge ett tips när man behöver hjälp. Det är inte många som gör det.

    Jag önskar att vi kan ta en paus tillsammans och ta det lugnt och ha det skönt ngn gång. Hoppas i verkligheten oxå §:-)

    Många kjamisar,
    /chie

    SvaraRadera
  18. RE: Amanda

    Yeah, if I just have the marginal, so I can invite all my friends and travel where we can chill out §:-(

    Anyway, having this communication give us strength sometimes and make our lives easier.

    CHeers mate!

    SvaraRadera
  19. Tack för titten och för de snälla komentarerna,rodnar!
    Ska kika runt hos dig ikväll när jag får lite tid.Behöver ngt trevligt att titta på när den stora söndagsångesten kommer.(första arbetsdagen efter sem imorgon!)

    SvaraRadera
  20. Gick det bra imorse?
    Hörde ingen som flåsade mej i nacken;)

    Kram //annette

    SvaraRadera
  21. RE: rajson

    Tänkt inte så mycket om jobbet dagen innan. IAF om du frågar mig, eftersom man jobbar ju inte effektivt dem 2-3 närmaste dagarna, t ex man måste rensa all e-mails på boxen och prata om semester §:-)) sen man blir bara förvånad att dagen är slut.

    Ta det lugnt! Hoppas att allting går bra!

    kram,
    //chie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Thank you for your visit and leaving such nice comments. For me, it's a glorious feelings as I am not a familiar blogger of the world. I really am grateful for knowing You all.
Blessings...

P.S.
If you want to send an email, pls send to chie293@gmail.com and not on what is given by default. Thanks

Populära inlägg i den här bloggen

Having a BALL in our Outdoor cozy lounge...

AT LAST!!! Isn't it an easy life when our weather is not that HOT or too COLD ? ***  Det är så underbart liv när vädret tillåter. Absolut man får njuta det ljuva livet i solen. This is the time when I move our lounge outdoor and just loving to pamper it with my simple way and a dash of a chic style (at least) I feel it. *** En härlig dag sån här årstid. Jag flyttade vardagsrummet i uteverandan och den älskar jag. En enkel stil med en liten chic-touch! Here is my new outdoor LOUNGE!!!   Me & GH went for a morning walk (as always)   Preparing for a cozy outdoor lounge... I move the buffé table and gathered my treasures...  I gathered all my pensies in my galvanized tray... Cotton cookie holder from Malta with a St. John's cross My wrought cloche which I wanted to rust but still long way to go...  Mini grill? GH asked! Guess NOT! Don't you like it?   This corner will be a drink corner and ready to serve us... GH cho

Inherited--- A Vintage and Delicate Treasure

A sofisticated to my eyes... When I was young, I know what we had on top of my family's table. I don't really care what kind of treasures we had? I just remember that my grandfather had a very fine china set and unfortunately ended to a wrong greedy grandchildren, my first cousin's wife. Mum inhereted some of the set and as I recall she adored them till her last breath. If I am still living in The Philippines, I would love to keep them by myself. Hopefully, dear sis will adore as Mum does. Then, my new life started when I marry GH and move to Stockholm, Sweden 25 yrs ago. I know my love of kitchen/tables gadgets, i.e. household utensils, deep in my heart. It was already forseen by many of our friends--- my pedantic way and the love of a house to make it a home. I thank you Mum for that. It is true the saying " what we had experienced from our childhood, is what we get when we have our own" ? Well, when GH mother passed away 2 decades ago, GH inherite

The first real Amazing Spring Day...

AT LAST... This is really the first day with a great sunshine! It was just a busy day but we are  HAPPY ...  indeed   So, here was our day... An absolutely fine day... me & GH went for a walk... to see---- Cherry blossoms BlooM to the Max... this is one of the attraction in time like this in Kingsgarden... On the way home, this advertisement from 7-Eleven catches my attention... Then met these witches, LoL* sharing their goodies... that's another way around, huh? Then, when we came home, nothing can stop US... GH fix the gazebo in the mini-house in the garden... And the real witch is busy with her chores! Guess she is ready to party! When you see clothes hanging outdoor? That is really a hot day, :-) I hope you have a great weekend, too. Enjoy and have a blessed Easter Sunday to You All. God Bless Us All... Matthew 6:14-15 "For if you forgive men when they sin against you, your heavenly Father will also for